-->

niedziela, 19 sierpnia 2018

#37 "Ach, jak przyjemnie" Joanna Jahnz

Ach, jak przyjemnie
Joanna Jahnz
Piosenka: Helena Grossówna - Ach jak przyjemnie 
 OCENY


Jest bezchmurny poranek , słońce jest jeszcze ,w kolorze czerwieni i pomarańczy.
Ja w tym czasie jestem gotowana do swojego pierwszego lotu na smoku o imieniu Ares, który jest cały w kolorze złota oraz  ma niebieskie oczy odbijający złoty blask od  jego skóry.
Mgła po jawiła  się na strumykiem ,w górach skalistych. W oddali widzę morze ,a na nim pływające statki. - lećmy w stronę statków!,- powiedziałam do Aresa. - Dobrze polećmy tam odpowiedział  Ares. Na jednym z tych statków spotkałam Matyldę moją przyjaciółkę. Więc postanowiłam wylądować na jej statku , która została nazwana ,,Zemsta Królowej Elizabeth”. 
- Witaj Matyldo co u Ciebie słychać  .Matylda odpowiedziała niewyspanym głosem, - nudzę się i marudzę nie wyspałam się dzisiaj. Więc ja do niej powiedziałam śpiewającym tonem głosu - 
Jak można się nudzić,
Jak można marudzić,
Że świat jest smutny, że jest źle,
Nie rozumiem, nie.
Jak można faktycznie
Na świecie jest ślicznie.
Niech ten co gdera przyjdzie tu,
A ja powiem mu tak:
Ach, jak przyjemnie kołysać się wśród fal,
Gdy szumi, szumi woda i płynie sobie w dal.
Ach, jak przyjemnie, radosny płynie śpiew,
Że szumi, szumi woda i młoda szumi krew.
I tak uroczo, tak ochoczo serce bije w takt,
Gdy jest pogoda, szumi woda, tak nam mało brak do szczęścia!
Ach, jak przyjemnie kołysać się wśród fal,
Gdy szumi, szumi woda i płynie sobie w dal.
  Matylda zaczęła się śmiać – ha!, ha!, może polecimy na Twoim smoku zobaczyć świat.
Zgodziłam się od razu. Zobaczenie całej planety zajęło nam  cale trzy dni i miałyśmy wspaniałe  przygody.

Koniec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Template by Elmo