-->

niedziela, 19 sierpnia 2018

Wyniki I edycji konkursu

Wyniki I edycji przedwojennego konkursu literackiego Już nie zapomnisz mnie.
09.06.2017 r. - 16.08.2017 r.

IV. (4) Papierówki Mannueka (wyróżnienie)
V. (5) Pani mi się śniła EmaSchwartz (wyróżnienie)
VI. (6) Batycka Kazimierz Juno
VII. (7) Akordeon Korwusbaum'a Suzanne Lupin (wyróżnienie)
VIII. (8) Wielkie odkrycie Fleamonta P. Wilhemia Prewett
IX. (9) Mnie wystarczy słówko Izabela
X. (10) Cień Felicja
XI. (11) Pieśń ujdzie cało Jasminum (wyróżnienie)
XII. (12) Mały, biały domek Archie Kennedy (wyróżnienie)
XIII. (13) Czarne i białe Idunn
XIV. (14) Wspomnienie o matce You Are Not Alone
XV. (15) C'est la vie Caro (wyróżnienie)
XVI. (16) Niegrzech Julita
XVII. (17) Zapach nadziei Justyna Gross
XVIII. (18) Ada! To nie wypada! KOBIETATOJA
 XIX. (19) Niewinność śniegu Blady Księżyc (wyróżnienie)
XX. (20) QWERTY miłości Glencora
XXI. (21) SEPTIMANA Fred14
XXII. (22) Moje wielkie szczęście Kasia
XXIII. (23) Tintina Gadatiela
XXIX. (24) Już taki jestem zimny drań Kronikarz56
XXV. (25) Najtrudniejszy początek Ania
XXVI. (26) Koszule z krepdeszynu Łucja
XXVII. (27) Miłość ci wszystko wybaczy Soon Hyeri
XXVIII. (28) O tym jak James Potter, stracił miłość życia Julia K.
XXIX. (29) Racuszki z syropem Marinka
XXX. (30) On nie powróci już Kinga
XXXI. (31) Złota pantera Marlena
XXXII. (32) To jest bon ton Anna Grzebalska
XXXIII. (33) Co by było gdyby Czarodziejska
XXXIV. (34) Na całe życie Klaudia
XXXV. (35) Tak jak ty Witka
XXXVI. (36) Miłość stoi u drzwi lub okien Kitty Sheksire
XXXVII. (37) Ach, jak przyjemnie Joanna Jahnz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Template by Elmo