-->

niedziela, 19 sierpnia 2018

#35 "Tak jak ty" Witka

 
Tak jak ty
Witka


Wszystko zaczęło się od filmu pt:"Serce matki", wciągnęła mnie w ten niezwykły świat przedwojennych lat moja Mama i jestem jej ogromnie wdzięczna, że pokazała mi czar tamtych lat.

Karol - mój chłopak wie, że kocham wszystko co jest związane z czasami przedwojennymi: muzyka, filmy czy przedmioty.

Z okazji moich urodzin, Karol zaprosił mnie do siebie na cudowny wieczór - który jest do dziś jednym z najpiękniejszych dni w moim życiu. Najpierw obejrzeliśmy film z udziałem Aleksandra Żabczyńskiego "Jadzia", potem zjedliśmy romantyczną kolację przy świecach. Następnie poprosił mnie do walca do piosenki "Tak jak ty". Kiedy walc się zakończył Karol uklęknął na jedno kolano i powiedział: 



"Nikt mnie nie rozumie tak jak Ty,

nikt mnie wziąć nie umie tak jak Ty,

tak zdumiewać, tak irytować i tak się gniewać

i tak całować. Nikt nie patrzy na mnie tak jak Ty"

czy spędzisz ze mną resztę mojego życia, będziesz dzielić ze mną swoje szczęście i smutki jako małżeństwo?



Wzruszyłam się ogromnie, bo tak romantycznych urodzin nie wymarzyłabym sobie, a co dopiero mówiąc o tak uroczych oświadczynach - poczułam się jakbym przeniosła się w lata przedwojenne.

W życiu nie spodziewałabym się, że mężczyzna, którego kocham sprawi mi ogromną radość i zrobi dla mnie tak niezwykle magiczną niespodziankę... aktualnie jesteśmy świeżo upieczonym narzeczeństwem :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Template by Elmo